loading...
آموزش هک جم، الماس کلش آف کلنز
Hacker بازدید : 52 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

چه کنیم:
مساله ای که مشخصه اینه که همه دنبال یک راه موثر برای حمله و کسب غارت میگردن. همونطور که در مطلب دوم گفتیم، ویژگی حمله ی فارمینگ “به صرفه بودن” هست. پس از هرچیزی که میخواید استفاده کنید، اما باید ارزان و موثر باشه. حمله ها هم به حریف هایی انجام میشه که بیشترین منابع در دسترس رو دارن.
توجه کنید که برای حمله در فارمینگ باید کاپ خودتونو تنظیم کنید (کاپ مورد نیاز در اینجا)
ترکیب سرباز ها:
در هر لول تون هال، ترکیب سربازانی که در آرمی کمپ قرار خواهند گرفت و تعدادشون با لول های دیگه فرق میکنه. برای سادگی لول ها رو دسته بندی کردیم و هرکدوم رو جداگانه توضیح دادیم. اگر توضیحات بخشی به جز بخش مربوط به لول تون هال شما با شرایطتون سازگار تره، میتونید از اون روش استفاده کنید و مشکلی نداره.

• تون هال های لول ۱ و ۲ و ۳ و ۴:
ساده ترین نوع حمله: ۷۰% بربر و ۳۰% جاینت. بربر ها سریع ترین سرعت ساخت رو دارند (یک فضا در هر بیست ثانیه پر میکنند) و بعد از اون ها هم جاینت ها قرار دارند (یک فضا در هر ۲۴ ثانیه حدودا). جاینت ها در این حمله ها نقش سپر رو بازی میکنند (مخصوصا در برابر مرتار ها) و وقتی ساختمان های دفاعی حریف با جاینت ها سرگرم هستند، بربر ها به سرعت غارت رو انجام میدن. این روش در برابر چیدمان های قوی شاید ضعیف عمل کنه اما از نظر زمان و هزینه، در این سطح عالیه.

• تون هال های لول ۵ و ۶:
دراین سطح شرایط حمله سخت میشه چون دیوار ها بیشتر میشن. بخاطر سطح پایین دیوار ها در چهار لول اول تون هال، استفاده از بربر توصیه شد چون سریع و کار آمد هستند اما با نزدیک شدن به تون هال لول ۶ (و البته در زمین های قوی با تون هال لول ۵) زمین های حریف به سادگی با بربرها شکست نمیخورن. برای این رده، استفاده از ۶۰% بربر و ۴۰% آرچر پیشنهاد میشه. ساخت این گروه سرباز کمی بیشتر طول میکشه (چون آرچریک فضا در هر ۲۵ ثانیه پر میکنه). اما نکته ی مثبت اینه که ساختمان های بیرونی دشمن سریعتر زده میشه و بدون درگیر شدن با دیوار ها، میشه به بیس حریف وارد شد. استفاده از والبرکر (دیوار شکن) هم امکان داره، اما زمان ساخت سرباز رو به شدت زیاد میکنه. (یک فضا در ۶۰ ثانیه پر میکنه، تقریبا سه برابر بربر و دو برابر آرچر وقت میبره).

• تون هال لول ۷:
در این سطح، تمرکز حمله از تخریب مخازن به تخریب معادن و جمع آوری کننده ها تغییر پیدا میکنه. با تخریب هر معدن میتونید ۵۰% ذخیره ی اون ها رو غارت کنید، در حالی که فقط امکان غارت ۲۰% از مخازن وجود داره (که با افزایش تون هال لول حریف این مقدار بیشتر هم میشه) و البته همیشه معادن در دسترس تر از مخازن هستند. بنابراین میشه علت تمرکز حمله به معدن به جای مخزن رو درک کرد.
دنبال زمین های متروکه بگردید.(در اینجا کاملا توضیح دادیم: پیدا کردن حریف مناسب در فارمینگ
یادتون باشه که بیشترین وقت شما باید صرف پیدا کردن حریف مناسب بشه و عجله نباید بکنید.
بهترین شیوه ی حمله بارچ (بربر+آرچر) هست. شیوه های دیگه ای هم وجود داره اما از نظر زمان، هزینه و سادگی بهترین روش بارچینگ هست. پس ترکیب ارتش شد ۶۰% بربر و ۴۰% آرچر و در صورت نیاز والبرکر، اما تمرکز حمله بر منابع.

• تون هال لول ۸:
تمام نکات تون هال لول ۷ برای اینینجا صدق میکنه، با این تفاوت که دارک الکسیر نقش حیاتی تری در این سطح داره و هدف اصلی بیشتر حمله ها محسوب میشه. دارک الکسیر از تون هال لول ۷ در دسترس هست اما در تون هال لول ۸ فاکتور اصلی حمله هست. بر خلاف بقیه منابع، دارک الکسیر رو نمیشه فقط با زدن دریل به دست آورد و حتما باید منبعشو زد. به همین دلیل در تون هال لول ۸، حمله ها هدفمند و ترکیبی از غارت معدن ها و جمع آوری کننده ها و دریل ها و حمله به مخزن هاست.
اگر هدفتون از حمله طلا و الکسیر هست، از ارتش بارچینگ که برای تون هال ۷ معرفی شد استفاده کنید.
اگر هدفتون دارک الکسیر هست،چند گزینه برای حمله دارید که میتونید با هر کدوم که راحت ترید یا سطح سربازایی که دارید در اون روش بالاتره انتخاب کنید (بردن اسپل ها و سربازان کلن کسل سلیقه ای هست و هرطور که راحتید میتونید استفاده کنید) :

اول: جاینت/ویزارد/هیلر: این نوع حمله بیشتر با جاینت سطح ۵ کاربردیه اما با سطح ۴ هم مشکلی نداره.
ترکیب: حدودا ۱۲ جاینت، ۲ هیلر، ۱۰ ویزارد، ۶ والبرکر، ۵۰ آرچر، و ۱۰ بربر هست.
روش: چند تا از ساختمان های بیرونی رو خراب میکنیم تا راه برای حمله سایر سرباز ها در آینده باز باشه و خودشونو درگیر اونا نکنن. تمام جاینت هارو نزدیک ایر دیفنس پیاده میکنیم. دقیقا پشت سر جاینت ها، ویزارد ها رو پیاده میکنیم تا جاینت ها سپر ویزارد ها بشن و سرعت حمله بیشتر بشه. به محض از بین رفتن ساختمان های دفاعی حلقه آخر بیس حریف، همه ی سربازای باقی مونده رو از پشت سر این نیرو ها پیاده میکنیم. (با این کار هیلر ها به سرعت سلامتی از دست رفته ی سرباز ها، به خصوص جاینت هارو جبران میکنن و این شلوغی جلوی مرگ جاینت هارو میگیره.) هر دو هیلر رو همزمان پیاده کنید و در دورترین فاصله از از ایر دیفنس قرار بدید. (شاید ایر دیفنس در حلقه های داخلی باشه و در حمله ی اول نابود نشده باشه).
نکته مثبت: قدرتمنده. راحت به داخل بیس نفوذ میکنه.
نکته منفی: پر خرجه. زمان بره.

دوم: جاینت و بارچ به عنوان یک ترکیب خوب اما کمی دشوار شناخته میشه. با وجود دشوار بودن، این ترکیب کنترل بهتری داره (چون تعداد سرباز بیشتره) و بسیار هم سریع ساخته میشه.
ترکیب: مثل بارچینگ هست، یعنی ۴۰% آرچر، اما به جای ۶۰% بربر، ۶ جاینت و ۲ والبرکر میسازیم وبقیه ی جای خالی رو بربر میسازیم.
روش: با آرچر ساختمان های خارج بیس رو تخریب میکنیم تا با پیاده کردن بربرین کینگ، مستقیم به خود بیس حمله بشه و کینگ معطل تخریب ساختمان های بیرون بشه. جاینت ها و والبرکر ها رو پیاده میکنیم و دورشون رو با بربر شلوغ میکنیم تا حمله ی دشمن روی جاینت ها و والبرکر ها متمرکز نشه. آخر هم باقیمانده ی آرچر ها رو پیاده میکنیم. این روش و ترکیب مثل قبلی به داخل بیس نفوذ نمیکنه، بنابراین حریف هایی رو انتخاب کنید که دارک الکسیرشون حداکثر در حلقه ی دوم از بیرون بیس باشه و دارک الکسیرشون دقیقا در مرکز قرار نداشته باشه.
نکته مثبت: ارزان و سریعه. کنترل خوبی داره.
نکته منفی: زیاد عمقی کار نمیکنه.

سوم: بالنیون (بالن+مینیون) در اصل در تون هال لول ۹ استفاده میشه اما با داشتن بالن سطح ۵ و هدف غارت دارک الکسیر، در این سطح قابل استفاده هست.
ترکیب: ۱۶ بالن، ۶۰ مینیون. زمان ساخت حدودا ۳۲ دقیقه هست که نسبت به ترکیب اول به صرفه تره اما نیاز به تجربه داره.
روش: تمام بالن ها از یک گوشه پیاده میشن و با نابود کردن دفاعی ها و خنثی کردن بمب های هوایی و سرگرم کردن ایر دیفنس ها روی بیس حرکت میکنن. مینیون ها هم پشت سرشون حرکت میکنند و هر چیزی که باقی مونده رو نابود میکنن. توجه کنید که بعد از عبور بالن ها از روی مخزن دارک الکسیر، سریعا مینیون ها از همون مسیری که بالن ها امنیتشو تضمین کردن وارد میشن. این روش نیاز به تمرین زیادی داره که مثلا از چه گوشه ای بالن پیاده کنید و چه موقعی مینیون هارو آزاد کنید که دقیقا مخزن دارکو بزنن. همیشه حریفی رو انتخاب کنید که دارک الکسیر مصرف شده برای مینیون ها رو جبران کنه. این ترکیب، با روش متفاوت در حمله های کسب کاپ هم کاربرد داره که بعدا توضیح خواهیم داد.
نکته مثبت: با بیشتر ساختمان های دفاعی و دیوار ها درگیر نمیشه. در صورت موفقیت آمیز بودن تمام غارتو کسب میکنید. زمان برای ساخت متعادله.
نکته منفی: تجربه ی زیادی باید داشته باشید. برای ساخت مینیون دارک الکسیر مصرف میشه.

• تون هال های لول ۹ و بالاتر:
بالنیون گزینه ی اول در این سطح ها هست (روش های دیگه ای هم احتمالا برای تون هال لول ۱۰ وجود داره اما چون در این مورد زیاد تجربه ندارم بحثی نمیکنم). بالن سطح ۶ از سطح قبلی خودش، یعنی سطح ۵، ۱۵۰% بهتر عمل میکنه. مینیون ها هم میتونند در این تون هال لول به سطح ۶ برسند و برای حمله های سنگین لاوا هوند هم در دسترسه.
ترکیب: به خاطر داشتن انواع سرباز و سلیقه های مختلف دستتون بازه. ترکیب پیشنهادی: ۱۶ الی ۲۰ بالن، ۵۰ الی ۶۰ مینیون، ۱ یا ۲ لاواهوند (اگر باهاش میونه ی خوبی ندارید با دراگون جایگزین کنید). فراموش نکنید که در این سطح و با این ترکیب باید به مخازن حمله کرد و نابود کردن معادن به تنهایی کافی نیست.
روش: همون روش حمله بالونیون هست.

یادتون باشه شرط اول کسب لوت هست و روش ها ممکنه فرق کنه. در سطح های بالا هر اشتباه کوچیک هزینه ی سنگینی داره. از تمام روش ها برای آمادگی استفاده کنید اما سعی کنید روی یک روش و ترکیب خاص تمرکز کنید و در اون مهارت و تجربه خاص کسب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 3,581